Kärcher FLOOR CLEANER FC 7 CORDLESS PREMIUM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kärcher FLOOR CLEANER FC 7 CORDLESS PREMIUM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Annekejh 25-01-2024

Een fijne huishoudelijke hulp!

Wat een fijn product is dit, het is echt een hulp in de huishouding! We hebben een witte stenen vloer, niet heel glad, een door en door tegel. Wit is erg snel vies, logisch, en ja dan moet je vaak dweilen. Ik vind dit een vervelende klus, maar met deze Karcher Floor Cleaner is dweilen een makkie! Hij haalde echt modderwater van de vloer, het dweilt makkelijk, kost je bijna geen energie! Het op en af halen van de dweilrollen vind ik wat lastig, en het vuil water reservoir is te snel vol. Op een vloeroppervlak van 40 m2 moet ik hem 3x legen. Maar verder vind ik het een fijn product! Het opladen gaat ook snel en de accu gaat lang mee, ik kan 2x de hele vloer dweilen met 1x laden! Helaas is de testperiode alweer voorbij, maar vandaag heb ik de vloer nog mooi gedweild! Een aanrader, echt waar!

Pluspunten

• Werkt makkelijk
  • Kost niet veel energie meer om te dweilen
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Vuil Water reservair te snel vol